30 Mayıs 2023 Salı

Allah Günahlarımızı Bahışlasın

 Hayatım da ilk defa bir kadının evli oluşuna aldırmadım, Sevdim, Tutamadım kendimi, Uzaklaşamadım sıcağından, Sırf biraz daha fazla görebilmek, Kokusuna değebilmek için herşeyi yapıyordum, Artık saçlarını görüyor, Öpüyor, İş yaparken yorulmasın diye, Yanağını okşayıp sadece izlemesini istiyordum, Gücüm yetse, Dünyayı istese düşünmez ayaklarının altına sererdim, O herşeye layık olsun istiyordum, Kocasından kıskanacak kadar seviyorum, O akşam olduğunda yuvasına giderken, Ben gidişine bakıp göz yaşları döküyordum, Keşke diyordum, Keşke daha önce tanımış olsaydım seni,  Sevmese bile az da olsa değer versin isterdim, Yokluğumun ilk haftası unutmuş, Gözden çıkarmış, Hem de en çok ihtiyaç duyduğum zaman da, Saatlerce sarılıp otururduk oysa, Bir birimize sahip çıkacağız diye yeminler ederdik, Umut verip yakmak neydi beni, Sen, Sana sadık olana değil de, Seni aldatan adama aadık oldun ya, Allah seni ona bağışlasın, Bu saatten sonra işlenen günahlarımızı Allah affeder mi bilmiyorum, Seni Fatih hayat boyu affetmeyecek... 30.05.2023...F.F.K.K.....

0 yorum:

Yorum Gönder

Template by:

Seo  Yardım