23 Ekim 2022 Pazar

Her Şeyin İyisini Diliyorum

 Öyle güzel bakıyor ki gözleri, sağıma dönüp, ellerimi bağlayıp, saatlerce izleyesim geliyor, Anlattıklarını duymuyorum onu izlerken, Gülüşlerinde saklı gamzelerine denk geldiğim zaman, kıvrılıp uyumak istiyorum verdiği huzurla, Bulunduğum yeri, Zamanı, Hatta bazı zamanlar kendimi bile unutuyorum, Farkında değil belki ama gözlerimi alamıyorum yanımda olduğu zaman, O akşamı iple çekerken ben yalvarıyorum Allah'a, Biraz daha yanımda kalsın, Biraz daha izleyeyim koyu kahve gözlerini, Konuşurken hafif tebessüm edip dudaklarını ısırmaları varya, Canımı istese düşünmez veririm o an biliyorum,  Göremediğim tek bir tel saçı için ömrümü verir, dokunanın yakasına bir ömür yapışırım, Yeter ki nefes alışverişleri benimle olsun. Herşeyi bıraksın da, Bir tek beni bırakmasın istiyorum, Ben kendimi nasılda onda kaybettim Allah'ım, Bilmiyorum...

... 23.10.2022... F. F. K. K.....

0 yorum:

Yorum Gönder

Template by:

Seo  Yardım