1 Nisan 2021 Perşembe

Biliyor Musun

Biliyor musun, Daha tan yeri bile ağırmadan, Gözlerimi yeni umutlarla birlikte açtım bu sabah, İçim öylesiye kıpır kıpır ki anlatamam, Dilimde Allah'ın en güzel isimleri, Kalbimde sevgisi, Hatta Biliyor musun, Bugün nasılda neşeli ettiğim dualar, Kapıldığım hayaller, Dün gecenin ruhuma işlediği rüya mıydı sebebi bilmiyorum, Kapalı havaya inat içtiğim çayın tazeliği nasıl da alıp götürdü beni uzaklara, Yıllar sonra kağıt kalem alıp dökmeye başladım kalbimin Derinliğinde saklı kelimeleri, Bir şiir yazmak istedim sana, Sen hala o güzel kokunla yatağını süslerken, Uzun siyah saçın yastığını sararken, Belki Uyandığında ufacık da olsa gülümsetir istediğim koyu kahverengi gözlerini, Sonra içimi kocaman bir hüzün sardı, Neydi sabahın karanlığında benim böylesine canımı yakan his, Doğruya, Diken batmış, taş demişti kara kaşlı kızın ayağına, Nasıl unuttum aklım almıyor, Hele ki hiç birşey yapamadan eli kolu bağlı oturmak, Bu bana hiç yakışmadı biliyorum, Uyandığı güne senin adını veren bu adamın, Güzel dilekleri hafifletir mi acılarını, Peki geçmişe dair korkularını, ya da geleceğe bakan umutlarını, Sabahın siyahından sesleniyorum sana, Duvara dayamaktan vazgeç sırtını, Bu gün senin için de güzel umutlar gönderecek Yaradan sağına dönüp baktığın pencereden, Haydi kalk al nasibini pencereden, .. . 01.04.2021... - F. F. K. K....

0 yorum:

Yorum Gönder

Template by:

Seo  Yardım