31 Ekim 2013 Perşembe

Vazgeçilmezimdin - Vazgeçtim

----31.Ekim.2013----


Çok İstedim Ben Seni Çok, Dünyada Tek İstediğimdin, Nefesimdin, Hayallerimdin, Ruhum Herşeyimdin.
Çok sevdim Ben Seni Çok, tutsak Kaldım Gözlerine Ömrümü Adadım Ben, Her Engeli tırnaklarımla Aşıp Sana Geldim, Ben Tek Sana Sadık Kaldım, Seninle Yaşamaya yemin Ettim, Seni Sevmeye Yemin Ettim.
Çok denedim Ben Çok, Her Defasında Gidişine Dur Diyecek Kadar Çok Sevdim Ben Seni.
Beni Her Gün Öldürmeye Yemin Mi Ettin Ki Her Gidişin Sonunda Canımı Koparttın, Sana Tutsak Kalan Gözlerimi Kanattın, Yapma Dur Dedikçe Yüreğimi Dağladın, Ben Sevmekten Başka Ne Yaptım, Aşamadığım Bir Engel Var Deyip Dünyayı Yıktın Üstüme Defalarca, Dur Durak Bilmeden Yaktın Beni, Hiç Doymadın. Her Ateşin Yüreğimde Büyürken Gözlerim Olan Büyüyü Aldı Benden.
Her Gidişin Gözümde Damla Damla Bitirdi Seni, Bir Engel Var Deyip Gidişin Bitirdi Tüketti Seni, Kopardı Seven Yüreğimi, Gömdü Toprağa Herşeyi.
Seni Sevmeye Yemin Eden Sözlerime, Sana Sadık Kalan Kalbime Ettiğin Sözler Bitirdi Gözümde Seni, Son Sözün Dağıttı Seni Seven Yüreğimi, Geride Kalan Kırıntılarla Sana Son Yemini Ettim, Senden Vazgeçtim.
Ne Dudağımda Tadın, Ne Tenimde Kokun Kalmadı, İzlerin Her Geçen Gün Kapandı, Artık Hayalleri Süsleyen Benim İçin Hazine Olan Sen Kalmadın. Şimdi Geldin Ama, Ben Vazgeçtim, İçim Yansada, Tırnaklarım Birer Birer Sökülsede, VAZGEÇTİM.


Fatih Kerim KARAGÖZ.......

0 yorum:

Yorum Gönder

Template by:

Seo  Yardım