27 Ekim 2013 Pazar

Senin İçin Yazdığım Son Söz Son Şiir

----27.10.2013----PAZAR

Her Güzel Anın Bir Sonu Vardır Derler, Sen Benim Yaşadığım En Güzel Andın, Yaptığın Yaşadığım ne Varsa Ben Herşey İçin teşekkür Ederim, İyi Ki Tanımış İyi Ki Sevmişim Seni, Şimdi Vazgeçmek Gerekiyormuş, O En Sevdiğim Kişi Bitti Olmayacak Diyormuş, Bende Zor Olanı Yapmak İçin Senle Olan veya Olmayan Herşey için Son Kez, Senin İçin Son Yeminim, Senden Vazgeçmeye Yemin Ediyorum, Gittiğin Yerde Mutlu Ol Diyemem, Çünkü Seni Paylaşacak Kadar Az Sevmedim, O Yüzden Ben Susuyorum Ve Senin İçin Allah'a Emanet Ol Diyorum, Senden Vazgeçip Bende Bir Yuva Bir Dünya Bir İş Kurmak İçin Yarından Sonra Önüme Bakmak Seni Sen Gibi Unutmak İstiyorum, Bende Kalan Ne Bir Ah Var, Ne De Bir Gam, Gönlün İlk Gün Rahattı Şimdi De Öyle Olsun, Bana Tertemiz Gelen Kalbinle Tertemiz Gitmen Benim En Büyük Tesellim, Sana Karşı Yaptığım En Doğru Şey Yüzünü Öne Eğdirmememdir, Tek Doğrum Budur Belkide, Senden Vazgeçmen İçin Tek Bir Neden Olurdu O da Başka birini Bilmek, Şimdi Sana Sadık Kalmışım, Seni Sevmişim, Her Güzel An Gibi Bununda Sonu Geldi Benim İçin, Ne Zaman Birini Hayatına Dair Edersin O Zaman Senden Vazgeçerim Diyordum, Bu Gün Duydum, Seni Sevmek İçinde Sadık Kalmak İçinde Bir Nedenim Kalmadı Artık, Seni Önce Allah'a Sonra Seni Sana Emanet Ediyorum, Seni Sevmeye Yemin Etmiş Bu Yürek Dağıldı, Şimdi Bana Kalan Kalıntılarla Seni Unutmaya Yemin Ediyorum,  Senden Vazgeçiyorum, Gözüm Gibi Sakındığım Sen, Senin İçin İçimden Ne Geçtiyse Bir Gün Sana Okutmak İçin Satır Satır İçimi Döktüğüm Bu Siteye Sana Ait Sana Yazılmış Son Sözleri Kurmak Benim İçin Çok Kötü ve Yıkıcı Biliyorum, Ama Dönüşü Olmayan Bir Yolda Beklemek de Benim İçin Çok Kötü, O Yüzden Sana Bu Gün Burda Veda Ediyorum, Seni Seviyorum Ama Senden Vazgeçiyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

Template by:

Seo  Yardım