24 Mart 2024 Pazar

Bu Gece Göz Yaşım Resmine Düştü

 Ben de bir haller var, Ben de gariplik, Sanki saatler beynimin içinde çalıyor, Yokluğun çığ gibi üzerime düştü, Çıldırdım, Çıldıracağım, Canım yanıyor, Yine göz yaşım resmine düştü, Boncuk mavisi gözlerini gördükçe gözlerim kanıyor, Sanki üzerime kurtlar üşüştü, İnan bana içerim de bir ev yanıyor, Gel yetiş meleğim, sardı her yere hasretin, Gel al beni buradan, sensizlik yarınıma ağır geliyor, Koş yetiş boncuğum, Resmine baktıkça nefesim kesiliyor, Bugün ben de başka bir hal var, Vakitsiz geliyor sanki bütün kuşların kanat sesleri, Üzerime kapkara korkular geliyor, Ben de bir haller var, Ben de gariplik, Belki de bir delilik, Düşündükçe kalbimde kavrulan kıskançlık ateşi, Dünümden yarınıma hasret dağlıyor, Koptum kopacağım, Canım acıyor... F.F.K.K....24.03.2024....

0 yorum:

Yorum Gönder

Template by:

Seo  Yardım